RAPORTY
Megatrendy w motoryzacji a działania sektorowych rad działających na rzecz rozwoju umiejętności w EuropiePobierz
Raport_Badanie ogólnopolskie nauczycieli_2022.pdf
Raport_Badanie ogólnopolskie nauczycieli_II edycja_spełniający_warunki_dostepności.pdf
REKOMENDACJE
Analiza możliwości zastosowania odpisów podatkowych u pracodawców działających na rzecz edukacjiPobierz
Powrót do pomysłu wykorzystania korpusu fachowców w zasileniu środowiska nauczycieli kształcenia zawodowego w branży motoryzacyjnej Pobierz
Uzupełnienie podstaw programowych w obszarze eksploatacji sieci oraz urządzeń i instalacji G1Pobierz
Wyodrębnienie umiejętności uniwersalnych dla grup zawodów wskazanych przez ministerstwo dla 32 branżPobierz
Poprawa sytuacji pracowników w najtrudniejszej sytuacji na rynku pracy w sektorze motoryzacyjnymPobierz
PORADNIKI
ARTYKUŁY
ZAWODY PRZYSZŁOŚCI
Krzysztof Świerk Rozwój systemów współdzielenia pojazdów oraz inteligentny transport aglomeracyjnychPobierz
ARTYKUŁY
Magdalena Siwińska–Olszówka-Zarządzanie-kompetencjami-w-biznesie-jak-przygotować-uczniów-do-wejścia-na-rynekPobierz
1.-Autor-Wojciech-Stęchły-Nowoczesne-formy-kształcenia-Współpraca-między-przedsiębiorstwami-a-instytucjami-edukacyjnymiPobierz
2.-Autor-Wojciech-Stęchły-Wiedza-kompetencje-umiejętności-i-kwalifikacje-Wspólny-język-ułatwi-dialogPobierz
3.-Zintegrowany-System-Kwalifikacji-Tworzenie-nowych-kwalifikacji-w-sektorze-motoryzacyjnym-w-odpowiedzi-na-współczesne-trendy-i-istniejące-potrzebyPobierz
4.-Autor-Luk-Palmen-W-jaki-sposób-przedsiębiorstwa-opisują-stanowiska-pracy-i-profile-kompetencyjnePobierz
5.-Autor-Luk-Palmen-W-jaki-sposób-odnieść-się-w-przedsiębiorstwie-do-zawodów-i-kwalifikacji-dostępnych-w-Zintegrowanym-Systemie-KwalifikacjiPobierz
6.-Autor-Luk-Palmen-W-jaki-sposób-opisać-potrzeby-w-zakresie-rozwoju-umiejętności-pracowników-żeby-były-zrozumiałe-dla-instytucji-edukacyjnychPobierz
7.-Autor-Krzysztof-Świerk-Jak-zainicjować-współpracę-z-przedsiębiorstwemprzedsiębiorstwami-w-sektorze-motoryzacyjnymPobierz
9.-Autor-Krzysztof-Świerk-Kształcenie-praktyczne-jako-szanse-współpracy-między-szkołą-a-pracodawcą-Jak-przygotować-nauczycieli-i-wyposażeniePobierz
10.-Autor-Krzysztof-Świerk-W-jaki-sposób-przedsiębiorstwo-może-się-zaangażować-w-proces-kształcenia-uczniów-w-szkołach-branżowychPobierz
11.-Autor-Krzysztof-Świerk-Jak-stworzyć-nowe-kierunki-kształcenia-w-edukacji-formalnej-w-oparciu-o-zapotrzebowanie-wyrażone-przez-przedsiębiorstwa-w-sektorze-motoryzacyjnymPobierz
12.-Autor-Krzysztof-Świerk-W-jaki-sposób-instytucje-oświatowe-mogą-realizować-kształcenie-na-potrzeby-przedsiębiorstw-i-we-współpracy-z-przedsiębiorstwamiPobierz
13.-Autor-Wojciech-Stęchły-W-jaki-sposób-przedsiębiorstwa-w-sektorze-motoryzacyjnym-mogą-stworzyć-nowe-kwalifikacjePobierz
14.-Autor-Wojciech-Stęchły-Jak-zaplanować-certyfikację-najwyższej-jakości-kompetencji-zawodowychPobierz
15.-Autor-Wojciech-Stęchły-Jakie-są-możliwości-kształcenia-w-zakresie-kwalifikacji-rynkowych-w-ramach-kształcenia-zawodowegobranżowego-w-systemie-edukacji-formalnejPobierz
16.-Autor-Krzysztof-Świerk-Jak-dobrze-wykorzystać-możliwości-zorganizowania-egzaminów-zawodowych-przy-współpracy-z-przedsiębiorstwamiPobierz
17.-Autor-Krzysztof-Świerk-Jak-dobrze-wykorzystać-możliwości-dokształcenia-i-przekształcenia-kadry-nauczycielskiej-szkół-branżowychPobierz
18.-Autor-Luk-Palmen-Jak-przedsiębiorstwa-z-sektora-motoryzacyjnego-mogą-angażować-publiczne-instytucje-edukacyjne-i-pozostałe-instytucje-publicznePobierz
20.-Autor-Luk-Palmen-Z-jakich-publicznych-instrumentów-wsparcia-przedsiębiorstwo-może-korzystać-aby-sfinansować-działania-w-zakresie-kształcenia-uczniów-lubi-szkoleń-dla-pracownikówPobierz
PREZENTACJE
SZKOLENIA/SPOTKANIA
BBKL Moto „okrągły stół”:
https://www.parp.gov.pl/component/parpevents/?view=details&id=2447